zaterdag 24 december 2016

Baby girl & Baby boy


Voor vandaag ben ik aan de slag gegaan met de nieuwste baby malletjes en dessin papier. Wat een super leuke spulletjes daar wordt ik heel blij van hoor. Nu is dit ook wel een heerlijk thema om kaartjes mee/voor te maken. Tijdens het het maken van deze kaartjes kwamen er weer super leuke ideetjes naar boven borrelen dus die komen snel voorbij op mijn blog en Facebook.

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de super leuke mal van Dutch doobadoo. De mal leent zicht uitstekend voor een baby girl kaartje.


Bij dit kaartje heb ik de onesie niet helemaal vast geplakt, zodat je er een cadeau pasje tussen kunt steken. De bloemen heb ik uit een watten schijfje gestanst. Ook de luier is uit een watten schijfje gestanst, daar heb ik een klein speldje doorheen gestoken. Het lijfje van de aap heb ik deels uitgestanst en vervolgens de beentjes en het lijfje er weer afgeknipt.

Gebruikte materialen:

Eline's Monkey
CR1399
Eline's baby Onesie
COL1419
Eline's Essentails
COL1421
Circle and flower stitch
CR1248
Square and flower stitch
CR1249
Ribbon doily with rosette
CR1350
Flags
LR0329
Flower doily
LR0388
Eline's Sweet stars
PB7051
Eline's words Sweet baby
EC0165 
Eline's babies Sweet little girls
AK0064
Eline's babies Sweet little boys
AK0065




































Craftables Tiny's hearts CR1251
Creatables Eline's cupboard and frame LR0268

Groetjes, Irma

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.